maanantai 25. elokuuta 2014

Mikä makeanhimo!

Minä olen aina ollut aikamoinen herkkupylly, jonka erikoispaheena on aina ollut irtokarkit. Nyt kun olen noudattanut pari kuukautta oman ja pikkuherran vatsan takia gluteenitonta ja maidotonta ruokavaliota (kirjoitan tästä joskus tarkemmin lisää) olen oppinut hienosti myös löytämään minulle sopivat karkit ja SUKLAAT! Illat etenkin ovat pahimpia, silloin askeleet vie pakosti kohti ihan mitä vaan asiaa missä on SOKERIA! Ihan kauheeta! Olen aloittanut varmaan jo sata kertaa karkki- ja herkkulakon pystymättä niissä paria päivää pitempään.. Voi blaah, sanon minä!! Ja normaalisti siis normaalitilanteessa olen todella hyvä näissä kaiken maailman lakoissa, mutta nyt en vaan pysty. Noh, yritän olla ottamatta turhaa stressiä asiasta, mutta ärsyttää kyllä. Ostin pari päivää sitten lakritsiteetä, jonka makeuden pitäisi täyttää makeanhimoa. Katsotaan pystyykö tuo tee täyttämään hurjat himoni :D

Sokerin ylisyönnistä huolimatta, juoksu kulki tänään tosi kevyesti ihanassa vesisateessa! Oli oikeasti nautinto juosta. Huomenna pääsen vihdoin pumppiin, joten tiukkaa lihaskuntoa tiedossa huomenna. 

Ei niin sokerin täyteistä alkuviikkoa kaikille! 

Ps. Karkkilakko vol. Joku 127 päivä 1 takana :D

4 kommenttia:

  1. Tänään ostin sattumalta samaista teetä! Esittelin uusia ostoksiani äidille, ja äiti sanoi että siekin olit siitä teestä hehkuttanut :D Hyvää se tee on kuin mikä :)

    VastaaPoista
  2. Kertokaahan tännekin mistä sellasta teetä löytää ja onko minkä merkkistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie ostin teetä Punnitse ja säästä-kaupasta, mut meillä on sitä myös Prismassakin! Ihanaa teetä! Tee on merkiltään Clipper :)

      Poista