tiistai 19. elokuuta 2014

Kun aivot ja kroppa puhuu eri kieltä

Olen käynyt nyt parin viikon ajan enemmän ja vähemmän jumppailemassa. Lihakset ovat kadonneet, mutta kunto ja jaksaminen tunneilla ovat olleet yllättävän hyvää. Ainoan merkittävän eron liikkumiseen ennen ja jälkeen raskautta olen huomannut siinä, miten aivot ja kroppa juttelevat keskenään. Ja näin raskauden jälkeen minun kohdalla sitä juttelua ei tapahdu oikeastaan lainkaan. Koordinaatio on aivan sekaisin, jalat menee sinne ja kädet tonne. Askellustunnit ovat ihan tuskaa, etenkin kun ennen olen nauttinut niistä suurimmissa määrin :) Mutta olen päättänyt olla masentumatta. Kyllä se puheyhteys palautuu vähitellen ja ajan kanssa. Pääasia on päästä liikkumaan!

Tänään olin aivan huikealla tunnilla, jossa hiki lensi ja minä poikkoilin sinne tänne, mutta kivaa oli! Ja ohjaaja oli superammattilainen!! Katsotaan mitä mun kroppa huomenna sanoo, veikkaan et pari uutta lihasta on taas kipeenä :)

Aurinkoa sateeseen! Nautitaan alkavasta syksystä :) Alla fiiliskuvaa mun arjesta hikisenä treenin jälkeen!


4 kommenttia: