keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Uusi aika

Olemme koko syksyn juosseet enemmän ja vähemmän aikataulujen perässä. Se on arkea se ja se aikataulujen perässä juokseminen ei tule ihan heti loppumaankaan, eikä tarvikkaan. Se on elämää :) Minua on kuitenkin jo jonkin aikaa ärsyttänyt se, että aina kun vihdoin pääsee kotiin ja olisi mahdollisuus lähteä treenaamaan ja viettämään omaa aikaa, pitää taas lähteä. Tai jos aamulla tai päivällä olisi mahdollisuus lähteä treenaamaan, pitää lähteä tai sumplia hirveästi. Siispä tein suuren ratkaisun elämässäni ja vaihdoin kuntokeskusta. 

Vaihdokseen suurimpana syynä olivat edellä mainitut asiat ja tien toisella puolella oleva kuntokeskus tuntui tähän ainaiseen sumplimiseen ja lähtemiseen verrattuna luksukselta! Muut syyt vaihdokseen liittyivät pikkuherraan ja isoihin sisaruksiin: uudessa kuntokeskuksessani on tarvittaessa lastenhoito mahdollisuus ja liikuntaa niin pikkuherralle kuin isoillekkin. Siinäpä siis syitä kerrakseen. 

Vaikka vähän surumielellä vaihdoksen teenkin, tiedän sen olevan oikea meidän kaikkien ja etenkin minun stressittömän liikkumisen kannalta. 

Show must go on. Nyt alkoi minun kuntokeskus elämän uusi aika, Sats Elixia aika.

6 kommenttia:

  1. En tiedä kumpi keskus sulla on toisella puolella tietä, mutta ainakin SATSit on erityisen hyviä keskuksia! Nimimerkillä tyytyväinen asiakas jo 4 vuotta :)

    VastaaPoista
  2. Sats on mulla tien toisella puolella tässä Herttoniemenrannas :) ja tälleen parin viikon kokemuksella oon kyl tosi tyytyväinen! Pitää hei mennä kokeilemaan sitä TRX:ää Tikkurilaan joskus mistä kirjoitit :D

    VastaaPoista
  3. Mä olen ollut Elixian jäsen jo vuosikausia ja ollut tyytyväinen. Ja nykyään pääsy kaikkiin SatsElixian keskuksiin :)

    VastaaPoista
  4. Tervetuloa SatsElixiaan! Olen ollut tosi tyytyväinen Sats-jäsen jo useamman vuoden :) Kivoja liikuntahetkiä!

    VastaaPoista